Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Λευτέρης Παναπακίδης ''Βλέπω να πραγματοποιούνται τα όνειρα μου!!''



Ο γνωστός foodblogger του FOOD STATES και αρθρογράφος του Glow Magazine Λευτέρης Παναπακίδης, σε μια μίνι συνέντευξη μας απαντάει σε μερικές από τις ερωτήσεις που συμπεριλαμβάνονται στο ερωτηματολόγιο του Προύστ.
ΤΗΣ ΜΟΝΙΚΑΣ ΤΣΑΜΟΥΡΛΙΕΒΑΣ



Ποια είναι για σένα η εικόνα της απόλυτης ευτυχίας; 
-Η πραγματοποίηση των ονείρων και των στόχων μου.


Ποιος ο μεγαλύτερος φόβος σου;
-Δεν φοβάμαι τίποτα.



Ποιο θεωρείς πως είναι το πιο έντονο χαρακτηριστικό σου;

-Το πιο έντονο χαρακτηριστικό μου;Νομίζω το χιούμορ μου.



Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάς περισσότερο σε κάποιον;

-Το φιλότιμο και την καλοσύνη



Τι θεωρείς το πιο σημαντικό πράγμα σε μια φιλία; 

-Το σημαντικότερο πραγμα σε μια φιλία είναι για μένα η ειλικρίνεια.


Τι θεωρείς ως έσχατο βαθμό δυστυχίας;

-Την απόλυτη μοναξιά.Το να μην έχει κάποιος κανέναν φίλο.Είναι νομίζω ότι χειρότερο!



Η καλύτερη συμβουλή που σου έχουν δώσει;

-Η ζωή είναι μικρή γιαυτό ζήσε όπως θέλεις.


Σε ποιες περιπτώσεις λες ψέματα; 
-Γενικότερα δεν λέω ψέματα διότι δεν μου αρέσει να μου λένε ψέματα! ¨Εστω και σπάνια όμως, όταν με φέρουν σε δύσκολη θέση και πρέπει να απαντήσω σε κάτι πολύ αδιάκριτο ενώ δεν θέλω, αναγκάζομαι να το κάνω.


Τι θα άλλαζες στον εαυτό σου;
-Σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ τον εαυτό μου τέλειο.Παρόλα αυτά δεν θα ήθελα να αλλάξω κάτι.



Ποιο ταλέντο θα ήθελες να έχεις;
-Θα ήθελα πολύ να μπορώ να μαθαίνω γρήγορα ξένες γλώσσες


Ποιοι είναι οι πραγματικοί ήρωες στη ζωή σου;
-Οι δύο γυναίκες της ζωής μου. Η μητέρα και η γιαγιά μου.

Που θα ήθελες να ζεις;
-Στο Παρίσι ίσως και στην Αμερική.

Τι σου λείπει περισσότερο;
-Μου λείπουν τα παιδικά μου χρόνια. Πολλές φορές αναπολώ και σκέφτομαι τι ωραία που ήταν παλιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου