Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Φωτεινή Εμενιδου: Η έγκαιρη διάγνωση σώζει ζωες



Μιλήσαμε με την Φωτεινή Εμενιδου,η οποία σπουδάζει στον ΟΑΕΔ  του Ωραιόκαστρου αρτοποιεία και ζαχαροπλαστική και ταυτόχρονα στηρίζει το sail for pink  σε καθε εκδήλωση που διοργανώνεται από τον συλλογο "άλμα  ζωής"

 - Φωτεινή,μίλησε μας λίγο γιατο τι είναι ακριβώς το sail for pink;

 -Γίνεται μια φορά τον χρόνο. Το sail  for pink είναι η εκδήλωση που διοργανώνει το άλμα ζωής.  Εχει ως στοχο να αφυπνισει τις γυναίκες  να κάνουν εκγυρη διάγνωση για τον καρκίνο του μαστού.

- Εσύ πως γνώρισες τον σύλλογο  και άρχισες να βοηθάς και να  συνεισφερεις ;

- Η πρόεδρος του συλλόγου είναι καθηγήτρια μου στον οαεδ  και μέσω αυτής γνώρισα τον σύλλογο και θέλησα να βοηθήσω.

-Με ποιον  τρόπο βοηθάς  και το στηρίζεις;

 - Το τμήμα της σχολή  μου και εγώ βοηθάμε με όποιον τρόπο μπορούμε. Για παράδειγμα φέτος στην εκδήλωση φτιάξαμε μπισκότα με ζαχαροπαστα  και όποιος ήθελε από τον κόσμο μπορουσε να αφησει κάποιο  φιλικό  χρηματικό πόσο για τον σύλλογο.

- Έχεις επηρεάσει πρόσωπα από το οικογενειακό σου περιβάλλον ή φιλους;

-Φυσικά, όλη η παρέα μου συμμετέχει και βοηθάει όπως και εγώ διότι το να προσφέρεις είναι δύναμη.Επίσης τους αρέσει πολύ αυτή η ιδέα καθώς  γινονται ενημερώσεις για την υγεία και την πρόληψη.

-Για το μέλλον τι σκέφτεσαι? Θα συνεχίσεις να στηρίζεις τον σύλλογο;

-θα συνεχίσω να βοηθάω, γιατί η έγκυρη διάγνωση είναι πολύ σημαντική για την γυναίκα. Πρέπει να αφυπνίσουμε όλες τις γυναίκες.Γιατί η έγκυρη διάγνωση σώζει ζωές.
Μελίνα Σφαλυρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου