Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

                          Στα <<κόκκινα>> η ενδοοικογενειακή βία στην Ελλάδα.
                                         Πώς  να την αντιμετωπίσετε.



   Όσο περνάνε τα χρόνια όλο και περισσότερο ακούμε για την ενδοοικογενειακή βία που υπάρχει στις μέρες μας. Άντρες χειροδικούν στις γυναίκες τους, τις εκβιάζουν , τις δολοφονούν, ακόμα και τις φυτεύουν στο χωράφι τους.

  Μια ιστορία τέτοιου περιεχομένου είναι η ιστορία της κυρίας Μαρίας Καρατζά 39 χρόνων που μας διηγείται τα εξής <<Ήμουν παντρεμένη με έναν άνθρωπο πολλά χρόνια ώσπου έφτασε η στιγμή που άρχισε να με κακοποιεί , να με βρίζει και στο τέλος να με πετάει έξω από το σπίτι γυμνή και σακατεμένη, από εκείνη την μέρα κ μετά έφυγα από το σπίτι για να σώσω την ζωή μου>>.

  Πολλές είναι η γυναίκες που πέφτουν θύματα ξυλοδαρμού και δεν κάνουν κάτι για να το ανατρέψουν αυτό λόγω ντροπής ή ενοχής που αισθάνονται, με αποτέλεσμα να εγκλωβίζονται σε καταστροφικές καταστάσεις τόσο για τις ίδιες όσο και για τα παιδιά τους , εφόσον υπάρχουν μέσα στην οικογένεια.

   Η Ειρήνη Καρρά, 25 χρόνων άλλη μια γυναίκα που έπεσε θύμα ενδοοικογενειακής βίας μας είπε << Ο πρώην σύζυγος μου με κακοποιούσε και για τον λόγο αυτό ήθελα να φύγω από το σπίτι μας και να πάω στο πατρικό μου, μόλις το έμαθε αυτό με απειλούσε πως θα σκοτώσει τους γονείς μου για να μείνω κοντά του. Με την βοήθεια της αστυνομίας κ τα περιοριστικά μέτρα που του έκανα με άφησε για λίγο ήσυχη>>.

  Η κάθε γυναίκα που βιώνει ενδοοικογενειακή βία θα πρέπει με την πρώτη κιόλας ένδειξη να τηλεφωνεί στην τηλεφωνική γραμμή sos 15900 της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων μέσω της οποίας παρέχεται ψυχοκοινωνική στήριξη και συμβουλευτική, η γραμμή αυτή είναι εθνικής εμβέλειας και λειτουργεί όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες του χρόνου ή αλλιώς να καταφεύγει στην βοήθεια της αστυνομίας.                                    
Άρθρο Νάσια Τσιφτσή


2 σχόλια:

  1. η γυναίκες??αλήθεια τώρα?από κανένα κουτσοχώρι κατέβηκες κοπέλα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η γυναίκες??αλήθεια τώρα?από κανένα κουτσοχώρι κατέβηκες κοπέλα μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή